KEY KOLEJİ’nde biz, en değerli varlığınızı emanetiniz olarak alıyor, en iyi yarınların kapısını açıyoruz. Matematikten edebiyata, resimden spora her dalın bilimle var olduğunu biliyoruz. Ne öğretiyorsak bu bilinçle öğretiyoruz.

Kurumsal

KEY KOLEJİ; eğitimde önce kendine, ailesine ve topluma faydalı bireyler yetiştirmeyi ilke edinmiştir. Ezbersiz, yaparak yaşayarak araştırarak öğrenen, öğrendiklerini başkalarına aktarabilen ve hayata geçirebilen, topluma model olacak bireyler yetiştirmek temel ilkemizdir. Sevgiyi özümsemiş, insanlığa katkıda bulunan, ulusal ve toplumsal sorumluluklarının bilincinde, saygı ve yardımlaşmayı esas alarak dürüstlükten, tarafsızlıktan ve adalet ilkelerinden şaşmayan, insan haklarına saygılı, sosyal ve akademik yönde nitelikli öğrenciler yetiştirerek onları yüksek öğrenime ve başarılı bir geleceğe hazırlamak öncelikli hedefimizdir. Sonuç olarak çocuklarımızın geleceği bizim geleceğimizdir.

Değerli Velimiz,

Sizlerle ve öğrencilerimizle birlikte çıktığımız eğitim yolculuğunda yeni bir yapılanmanın haberini paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz.

İlkeli, dürüst, saygın, her öğrenci geliştirilebilir bakış açısı ve bütün imkanlarıyla öğrenci odaklı yönetime sahip eğitim kurumları olarak çeyrek asrı aşkın bir süredir Türkiye genelinde varlığımızı sürdürüyoruz. Bugüne kadar farklı markalar altında kurumlarımızı ortak bakış açısıyla yönetmeyi ve başarı elde etmeyi sağladık. Sizlerin gösterdiği fedakarlığın farkında olarak yükünüze ortak olmaya, emeklerinizin karşılığını vermeye gayret ettik.

Bu doğrultuda hepimizin ortak değeri olan evlatlarımızı; bir aile kimliğinde, fikri hür, vicdanı hür gençler olarak yetiştirmeye özen gösterdik. İnovasyon ilkeleri ışığında düşünebilmeyi yöntem olarak benimseyen yönetimimiz, yeniliklere her zaman açık oldu.

Günümüzde bütün dünyayla birlikte ülkemiz de salgın hastalığın hayatımıza kattığı zorlukları fazlasıyla yaşamaktadır. Bu süreçten en fazla etkilenen sektör şüphesiz eğitim olmuştur ve burada yaşanacak tahribatların tamiri çok daha zor olacaktır.

Bu tahribatların önüne geçebilmek için eğitime bakış açısını değiştirmek zorunlu hale gelmiştir. Değişen dünya sisteminde klasik yapılara bağlı kalarak sürdürülebilir bir eğitim modeli artık mümkün değildir. Sürekli değişime açık olan, kendini her koşulda yenileyebilen, çabuk karar alabilen, dinamik bir yapı oluşturmak günümüz şartlarında mecburiyet haline gelmiştir.

Okul yönetimi, sadece basılı yayın temelli olmanın çok ötesine geçmiştir. Değişen dünyaya ayak uydurabilen, akademik eğitimin yanında iyi bir yabancı dil öğrenen, gerekli öz güvene sahip olan bireyler yetiştirmek için ciddi programlar gerekmektedir. Günümüz koşullarını da düşünerek öğrencilerimizin çok zengin dijital içeriğe ve online erişime ihtiyaçları vardır. Bu sıkıntılı günleri geçirdiğimiz zamanda bile bu uygulamalar yüz yüze eğitimin bir parçası olmaya devam edecektir.

Bu değişimleri göz önünde bulundurarak evlatlarımıza olan sorumluluğumuzu eksiksiz yerine getirebilmek için yeni bir yapılanmaya gitmemiz kaçınılmaz oldu.

Bu gelişmeler ışığında, piyasada bulunan ve kullanılan bütün yayın ve programları inceledik. Kendi geliştirdiğimiz programların yanında öğrencilerimize akademik alanda en faydalı olacağına inandığımız; dijital altyapısı ve online erişimi üst seviyede bulunan ve günümüze hitap eden; birçok eğitim kurumu tarafından tercih edilmiş; Türk Telekom’un teknoloji markası SEBİT ürünlerini kullanmaya karar verdik. Bu markayı seçmemizde, ürünlerin dijital platformuyla birlikte yapay zekaya sahip olması, evlatlarımızın eksiklerinin tespiti ve devamında velilerimizle birlikte takip edilebilmesi etkili oldu.

Bütün bu tecrübeler ışığında uzun yıllar yönetim kurulu başkanlığını yaptığım ve iki ayrı marka olarak bugüne gelen okullarımızı, tek bir çatı ve tek bir marka altında toplamaya karar verdik.

Yolumuza çağımızın gereklerini yerine getirebilecek güce, yetkinliğe, donanıma ve geçmişe sahip yeni bir marka oluşturduk; eğitim hayatımıza KEY KOLEJİ olarak devam etmeye karar verdik.

Yeni markamızla çıktığımız bu yola, bugüne kadar bize güvenmenizi sağlayan bütün değerleri koruyarak çıkıyoruz ve 30 yıllık yolculuğumuzu üzerine yeni değerler ekleyerek devam ettiriyoruz.

Eğitim ve yönetim kadrolarımızı güçlendirerek birliğimizi devam ettirdiğimizi ve evlatlarımızın daha başarılı sonuçlar elde etmeleri için öğrenci odaklı programlarımızı hayata geçirmeye devam edeceğimizi bilgilerinize sunarız.

İsmet KALDIRIM
Yönetim Kurulu Başkanı

Taahhütlerimiz

Öğrenci Odaklı Eğitim

Öğretmenlerimiz, eğitim yöneticilerimiz ve diğer görevlilerimiz öğrencilerimizle iletişime daima açıktır. Öğrencilerimize saygın bir birey muamelesi gösteririz. Onların kendilerini güvende, mutlu ve huzurlu hissetmesi esas amacımızdır.

Güçlü – Okul Aile İletişimi

Velilerimizle etkili iletişimi esas alıyoruz. Velilerimiz, başta öğretmenlerimiz olmak üzere bütün görevlilerimize rahatlıkla ulaşır; sorularına yanıt alır. Öğretmenlerimiz âdil, hoşgörülü, demokrat kişiliğe sahiptir. Öğrencilerimizin başarısından ve mutluluğundan kendilerini sorumlu tutarlar.

Güvenli ve Hijyenik Okul

Öğrencilerimizin bulunduğu bütün ortamlarda güvenlik ve sağlık tedbirlerini üst düzeyde uyguluyoruz. Okul binalarımızın ve eğitim ortamlarımızın öğrencilerimiz için güvenli hâle getirilmesi adına çevre ortamlarını sürekli gözlemliyoruz.

Deneyimli Eğitim Kadrosu

KEY Koleji'nde öğretmen sürekliliği temel hassasiyetlerimizden biridir. Süreklilik, öğrencilerimizin yakından izlenmesine olanak tanıdığı için çok önemlidir. Öğrencilerimizin kişilik özelliklerini yıldan yıla izliyor, okuduğu branşa dair performansını gözlemliyor ve öğretimini şekillendiriyoruz.

Misyon

Key Okulları, eğitimi sürekli bilgilenme, bilgi kaynaklarına sürekli bağlı olma ve ulaşabilme hali olarak görmekte ve kabul etmektedir.

Misyon

Key Okulları, müfredatın ve ders programlarının deneyimle ve gerçeklerle bağ kurarak kavratılması gerektiğine inanır.

Key Okullarında öğretmenler, çocuklar için en uygun metotları seçmekle ve bunlara uygun karşılık üretmelerini sağlamakla kendini görevli sayar ve kendisini öğrencileri bilgi yolunda heveslendirmek; üretmek, inşa etmek, sorgulamak, ifade etmek için ilham verici konumda tutar.

Key Okulları bütün bu gereklilikleri titizlikle yerine getirerek öğrencilerini dünyanın her yerinde özgüven hisseden, kendi toplumunun ve insanlığın ortak değerleriyle barışık, iletişim gücü yüksek bireyler yetiştirmeyi amaç edinir.

Vizyon

Sürekli gelişen, yenilikçi ve eğitim bilimlerinin gereklerini titizlikle yerine getiren; etkili öğretim programları ve öğrencilerin entelektüel ve toplumsal yönünü güçlendiren eğitim faaliyetleri ile ülkemizin saygın ve tercih edilen okullarından olmak.

İsmet Kaldırım

Kurucu Başkan

1977 yılında Bayburt'ta doğdu. Aslen Trabzon Çaykaralıdır. İlkokulu köy okulunda birleştirilmiş sınıfta, ortaokul ve lise öğrenimini devlet okullarında yatılı olarak tamamladı. 1998 yılında Atatürk Üniversitesi Matematik Bölümü’nü bitirdi.

Aynı yıl Milli Eğitim Bakanlığında göreve başladı. Ardından Türkiye genelinde yapılan Fen Liseleri Öğretmen Seçme Sınavı’nda ilk yüze girerek atandığı öğretmenlik görevinden istifa edip özel sektöre geçti. Birçok dershane, kurs ve okulun kuruculuğunu üstlendi. Ulusal ölçekteki markalara yönetim kurulu başkanlığı yaptı. Şu an kurucusu olduğu KEY Okulları Yönetim Kurulu Başkanlığını sürdürmektedir.


Kamu yararına kurulan birçok sivil toplum kuruluşunun içerisinde bulundu ve bir kısmına başkanlık yaptı. Orta derecede İngilizce bilmektedir. Evli ve bir çocuk babasıdır.

Hakan Alsaç

Kurucu

Erzurum Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesinde İşletme okudu.

İlk iş hayatına Coca-Cola İçecek AŞ de satış geliştirme şefi olarak başladı. Amerikan Yatırım Fonu İngersoll Rand ve The RİVERSIDE şirketlerinde iş geliştirme Müdürlüğü, ulusal kanal satış Müdürlüğü ve Kıbrıs bölge Müdürlüğü yaptı.

2013 yılında Avea Telekomikasyon şirketinde bölge Müdürlüğü, kurumsal stratejik müşteriler kıdemli satış Müdürlüğü yaptı. Avea ve Türk Telekom şirket entegrasyonunda görev aldı ve satış kanallarının oluşturulmasında Pazara Gidiş Modelleme Grup Müdürü olarak çalıştı. 2017 yılında Batı Türkiye Satış Müdürlüğü görevinden ayrıldı ve Kadıköy ve Bağcalar Bilgiyolu Koleji kurucu Genel Müdürlüğü yaptı.

KEY Kolejleri kurucular kurulu üyesi olan Hakan Alsaç; evli, iki çocuk babası ve eşi de matematik öğretmenidir.

İbrahim Dizman

Kurucu

1976'da Iğdır ili Tuzluca ilçesi Gaziler köyünde doğdu. 1998 yılında Atatürk Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik bölümünden mezun oldu. 1998-2005 yıllarında Milli Eğitim Bakanlığında öğretmenlik, 2005 yılında MEB'den istifa ederek özel sektöre geçiş yaptı. 2005'ten beri kurucuları arasında bulunduğu özel eğitim kurumlarında matematik-geometri öğretmenliği ve yönetim kurulu başkan vekili görevlerini sürdürmektedir.

Osman Kaldırım

Kurucu

1979 yılında Bayburt'ta doğdu.

İlk, orta ve lise öğrenimini Bayburt’ta tamamladı.

Lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümünnde, yüksek lisans eğitimini ise Almanya’da, Darmstadt Teknik Üniversitesi Information and Communication Engineering bölümünde tamamladıktan sonra yurda dönüp özel sektörde çalışmaya başlamış ve bu esnada İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesinde, MBA programını tamamlamıştır.

Evli ve dört çocuk babası olan OSMAN KALDIRIM çok iyi derecede İngilizce ve Almanca bilmektedir.

Teknoloji Bağımlılığının Anahtarı

Teknolojinin insana faydaları sayısızdır. Ancak sınırsız kullanılmasının özellikle çocuk ve gençlerde; düşünce süreçlerinde bozulma, sosyal gelişimlerinde gerilik, öz güven düşüklüğü, yüksek sosyal kaygı düzeyi ve saldırganlık eğilimi gibi zararları görülmüştür.

Teknoloji Bağımlılığı

Araştırmalar; internette fazla zaman geçiren ve bilgisayar oyunlarına bağımlı olan çocukların ve gençlerin giderek yalnızlaştığını, yüz yüze ilişki kurmakta zorlandıklarını, zihinsel fonksiyonlarında bozulma yaşadıkları ve hiperaktivite bozukluğu kriterlerini yaşadıklarını gösteriyor.

Teknoloji bağımlılığının belirtileri nelerdir?

Kişinin, kullandığı teknolojik ürüne ullaşamadığında yoksunluk yaşadığı bir durum olarak tanımlanmaktadır. Kişinin teknolojik ürünün yokluğunda büyük eksiklik hissetmesi, kendini huzursuz hissetmesi, aşırı sıkılması, eğlenememe anlamlarına gelir.

  • Geç saatlere kadar bilgisayarın yada TV'nin başında kalmak
  • Yeni çıkan her türlü teknolojik ürünü alma ihtiyacı duyma
  • Yanlış olduğunu bildiği halde kendini durduramama
  • Yaptıkları konusunda yalan söyleme
  • Bilgisayar başında kendini iyi hissetme
  • Kontrolünü kaybetme
  • Sorumluluklarını yerine getirmeme

Fiziksel belirtiler:

  • Gözlerde yanma
  • Elde uyuşukluk
  • Boyun kaslarında ağrı ve sertleşme
  • Elde uyuşukluk
  • Halsizlik
  • İsteksizlik

Sosyal belirtiler:

  • Uyku bozuklukları
  • Sağlıksız beslenme
  • Aktivitelerde azalma
  • Akademik başarıda düşüş
  • Aile ve okul sorunları
  • Zamanı yönetememe

Ailelere anahtar öneriler:

  • Kendinizi teknoloji konusunda eğitin.
  • Bilgisayar ve interneti öğrenin.
  • 13 yaşından küçük çocuklarınıza sosyal ağ üyeliği yaptırmayın.
  • Çocuğunuzun sosyal ağ üyeliklerini izleyin.
  • Çocuğunuzun internet adımlarını takip edin.
  • Tanımadığı kişileri internet üzerinden arkadaş edinmesine izin vermeyin.
  • Bilgisayar ve internet kullanımıyla ilgili kurallar belirleyın, sınırlar koyun.
  • Şiddet ve cinsellik içeren bilgisayar oyunları oynamasına izin vermeyin.
  • Internette karşılaştığı her şeye inanmaması konusunda çocuğunuzu uyarın.
  • Şifre ve kişisel bilgilerini paylaşmaması konusunda çocuğunuzu bilgilendirin.
  • Çocuğunuzu keyif alacağı sosyal ve sportif faaliyetlere yönlendirin.
  • Çocuğunuzun arkadaşlık ilişkilerini destekleyin, onları bir araya getirecek aktiviteler planlayın.

Teknoloji bağımlılığı afişini indir