KEY Koleji Robotik Kodlama Eğitimi

Robotlar, sensörler yardımı ile etrafından veriler toplayan ve bunları yorumlayarak çıktı üreten aygıtlardır. Robotik ise robotların belli bir amaç için kullanılmasını sağlamak amacıyla üretilmesini sağlayan bilim dalı olarak tanımlanabilir. Robotik alanında birçok mühendislik dalı ve sosyal bilimler dalı bir arada çalışıyor. Son günlerde robotlarda sağlanan gelişmeler, bu konunun gelecek için ne kadar önemli olduğunu gözler önüne seriyor. Ayrıca robotik ve kodlama sayesinde çocukların eğitim ve sosyal hayatlarında da olumlu gelişmeler izleniyor.

Robotik Kodlama

Çocuk Gelişimine Olumlu Etkileri

Çocuklar için robotik kodlamaya başlamak, öncelikle oyuncaklarla olmalıdır. Robotik ve kodlama için özel olarak tasarlanan özel setler sayesinde çocukların bu alanda gelişmeler elde etmesi sağlanabilir. Ortalama olarak 10 yaşına kadar oyuncak ve alternatif bazı yöntemler ile kazandırılması gereken kodlama yeteneği, bu yaştan sonra programlama dilleri ile devam ettirilmelidir. Peki, robotik ve kodlama çocuklara nasıl etki eder?

  • Çocukların analitik düşünme ve problem çözme becerilerinin gelişmesini sağlar,
  • Özgüvenlerinin artmasını ve kendilerini daha iyi ifade etmelerini sağlar,
  • Takım olarak çalışma konusunda da ciddi anlamda gelişmeler sağlar ve iletişim yönünden geliştirir,
  • Problem çözme konusunda farklı çözümleri daha hızlı bir şekilde üretmeyi başarırlar. Bu da çözüm odaklı kişiler olmasını sağlar,
  • Zihinsel olarak sağladığı gelişim sayesinde sadece bu alanda değil, eğitim hayatındaki diğer dersleri de anlamaları kolaylaşır. Bu da okuldaki başarısını etkileyerek, daha başarılı bireyler olmalarını sağlar,
  • Grup olarak çalışma sayesinde sorumluluk bilinci kazanır ve aldığı sorumlulukları da yerine getirme konusunda ilerleme kaydeder.

3D yazıcısından lehim tabancasına kadar "MAKER" üretime dayalı atölyemizdir.

Öğrencilerimiz burada en temel öğüdümüzü gerçekleştirir:

Hayal Et – Tasarla – Üret ve Paylaş.

maker

Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik teknolojileriyle ders içeriklerini 3 boyutlu olarak oluşturuyoruz, öğrencilerimiz hem eğleniyor hem öğreniyor.

vr

Sebit VCloud

SebitVCloud Sebit VCloud, okulların tüm akademik uygulamalarını, eğitsel, yönetsel ve üretime dayalı süreçleriyle tek bir omurgada bütünleştiren, Türkiye’nin ilk “Yeni Nesil Eğitsel Paylaşım ve İş Birliği Platformu”dur. Bütünleşik bir süreç yönetimi olarak sunduğu toplam faydayla ve öğrenmenin okul sınırları dışında da kesintisiz devam etmesini sağlayan yapısıyla benzersiz bir çözümdür.

Raunt

Raunt

Üniversiteye hazırlık sürecinde 9. sınıftan 12. sınıfın sonuna kadar ders ve sınav başarısını artıran, her öğrenciye özel rehberlik hizmeti, çalışma planlaması ve zengin içerik sunan, Türkiye’nin ilk ve tek kişiselleştirilmiş üniversiteye hazırlık ürünüdür. Raunt, öğrencileri tek tek tanıyan, onların neyi, ne kadar öğrendiğini takip eden dinamik bir zekâya sahiptir.

DinamikMat

DinamikMat

DinamikMAT, Türkiye’nin ilk ve tek “Akıllı Soru Üretme Sistemi”dir. 5, 6, 7 ve 8. Sınıf Matematik dersinde, kısa cevaplı ve çoktan seçmeli sınırsız sayıda soru oluşturma özelliğine sahiptir. MEB öğretim programındaki kazanımların tümünü kapsayan DinamikMAT, SebitVCloud üyesi okulların kullanımına yöneliktir.

Hızlıgo

Hızlıgo

Hızlıgo öğrencilerin okuma hızını bilimsel yöntemlerle artıran online hızlı okuma sistemidir. Kullanıcının, çok daha kısa sürelerde çok daha fazla sayıda metni, dokümanı, kitabı, anlam kaybı yaşamadan okuyabilme yeteneği kazanması amacıyla geliştirilmiştir.

Kayıp Sesler Ülkesi

Kayıp Sesler Ülkesi

Kayıp Sesler Ülkesi’ndeki tüm uygulamalar ve animasyonlar birbirini tamamlayacak şekilde tasarlanmıştır. Öğrenciler, 29 harfi, ses gruplarına göre belli bir akış içerisinde öğrenirler. Öğrenci, her ses grubunda sıralı dizilmiş bir çalışma planıyla karşılaşır. Etkinlikleri sırayla takip ettiğinde seslerden hecelere, sözcüklere, cümlelere ve buradan da metinlere ulaşır.

Buki

Buki

"Buki Öğreniyor" ile çocuklar, etkinlikler sırasında katılımcı, deneyerek, keşfederek öğrenen bir roldedir. Bu eğitim yaklaşımı ile çocuğun yaratıcılığı gelişir. Bilmece, şarkı, geleneksel oyunlar, sanatsal etkinlikler, deneyler gibi çok sayıda etkinlikle çocuk eğlenerek öğrenmeyi keşfeder. Öykü kartları, sahne oluşturma etkinliği, oyunlar ve boyama etkinlikleri çocuğun hem yaratıcılığını hem de bilgisayar kullanma becerilerini geliştirmesini sağlar.